Чималу роль в успішному веденні будь-якого бізнесу грають співробітники і команда підприємства.
Важливо не тільки знайти хорошого фахівця, співробітника, але і правильно оформити його на роботу. Офіційне оформлення найманого працівника є обов’язковою вимогою законодавства України при прийомі на роботу. Будь-яке порушення в цьому питанні несе істотні штрафні санкції до роботодавця.
В подальшій роботі підприємства, будуть виникати й інші кадрові питання – оформлення відпусток, лікарняних, довідок для співробітників, надання даних для Пенсійного та Соціального фонду, що з часом може зрости в кілька разів. І якщо ці питання не вирішувати систематично, то з часом вони накопичаться і можуть негативно впливати на весь процес бізнесу.
Бажано на початковому етапі правильно почати організацію кадрового обліку на підприємстві. Його може вести керівник підприємства або окремий співробітник, але при цьому витрати на заробітну плату такого співробітника або час, витрачений на складання документів, можуть бути не ефективні. Кращий варіант організувати кадровий облік на підприємстві – це передати такі операції на аутсорсинг.
Компанія «МАРКОЕКСПЕРТ» надає послуги з організації кадрового обліку Вашої організації. Наші фахівці допоможуть ефективно і правильно вести кадровий документообіг, згідно із законодавством України, проконсультувати з питань КЗпП, оподаткування заробітної плати, надання відпустки та за іншими кадрових питань.
Основні завдання, які компанія «МАРКОЕКСПЕРТ» готова взяти на себе:
- Підготовка штатного розкладу – містить перелік посад, відомості про кількість штатних одиниць, посадових окладах, місячному фонді заробітної плати
- Підготовка Правил внутрішнього трудового розпорядку – визначають організацію роботи на підприємстві, режим роботи, час обіду і інші питання.
- Підготовка і ведення розпорядчих документів (накази прийому на роботу або звільнення, надання відпусток, премій, перекладів або змін)
- Підготовка посадових інструкцій – регламентують організаційно-правове становище працівника, його права, функції, обов’язки, відповідальність і взаємовідносини з іншими працівниками підприємства
- Ведення особистих карток співробітників (форма № П-2) – містить всі особисті дані про співробітника: від особистої інформації до його переміщення всередині компанії, сімейний стан, військовий облік, прописку. Особисті картки співробітників зберігаються 75 років і при ліквідації підприємства передаються до державного архіву.
- Ведення табеля обліку використання робочого часу – ведеться облік виходу співробітника на роботу, відзначають дні відпустки, лікарняного, декрету. За підсумком місяця на підставі даних табеля нараховується заробітна плата співробітникам
- Ведення трудової книжки найманого працівника – основний документ про трудову діяльність працівника
- Складання графіка відпусток
- Контроль інших вимог, які передбачають кримінальну або матеріальну відповідальність
Слід пам’ятати, що дані кадрового обліку є основою для правильного розрахунку заробітної плати і впливають на повноту і своєчасність її виплати.
Люди – це один з найцінніших ресурсів в бізнесі і довіряти кадрове діловодство потрібно тільки професіоналам.